8 Haziran 2007 Cuma

ya yardım edecek kimse yokmu

Hotmail Oturumu Aç Yardım

Hotmail bağlantısında kimliğinizi doğrulamak için lütfen parolanızı yeniden yazın.

E-posta adresi: zm6165@..........com
Başka bir e-posta adresiyle oturum açın
Bu bilgi gereklidir.

Parola:
Parolanızı unuttunuz mu?

E-posta adresimi ve parolamı kaydet
E-posta adresimi kaydet
E-posta adresimi ve parolamı her zaman sor

Microsoft Passport Network
Hesap Hizmetleri | Gizlilik Bildirimi | Kullanım Koşulları
© 2005 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır
BU HOTMAİL İN GİRİŞ YERİ BURAYA ŞİFREMİ YAZIYORUM 10 SANİYE SONRA TEKRAR ŞİFREMİ İSTİYOR VE BEN HOTMAİL E GİRİP E MAİLLERİMİ OKUYAMIYORUM VEYE E MAİL GÖNDEREMİYORUM İŞİN ANLAYAMADIĞIM TARAFI İSE MSN YE GİRİYOR OLMAM HEMDE RAHATLIKLA 1 HAFTA ÖNCESİNE KADAR BÖYLE BİR SORUNUM YOKTU ACABA BANA YARDIM EDEBİLECEK BİRİLERİ VARMI ARANIZDA NOT: BEN BİRAZ CAHİLİM BU KONUBA FAZLA TEKNOLOJİK TERİM KULLANMAYIN LÜTFEN

Mavi forum

0 yorum: