8 Haziran 2007 Cuma

acil yardım şuan forumda kimse varmıı

--------------------------------------------------------------------------------

slm kankalar bilgisayarım çöktü acil yardım a ihtiyacım var.fotmat attım ama bilg kuramıyorum .ntfs seçersem aşağıdaki hatayı veriyo .Fat tipi seçersem de diğerini veriyo napcm bilmiyroum. sorun ne onuda anlamadım .Yardım ederseniz sevinirim .


NTFS de bu hatayı veriyo->
Hata:
SXS.DLL:"D:\I386\asms\1000\MSFT\WINDOWS\GDIPLUS\GD IPLUS.MAN"
Yayılma ya da ilke dosyasının 4 satırında söz dizim hatası

***
Hata installiaton Failed:\I386\asms.Error Message:
Yanlış işlev

***

Önemli hata
Windows kurulumunun devam etmesi için gereken bileşenlerden biri yüklenemedi.
Yanlış işlev
***



---------------------------------------------------------------------------------
FAT32 de bu hatayı veriyo->
_______________________________
Kur, aşagıdaki klasörü oluşturamıyor
\WINDOWS\system32\drivers
klasör oluşturulana dek KUR devam edemez
*Yeniden denemek için ENTER'a
*Kur'dan çıkmak için F3 e basın
msn yasak

Mavi forum

0 yorum: