8 Haziran 2007 Cuma

windows ölüyor yetişin!

arkadaşlar benim windows canavar gibiydi ama kendimce salaklık diye tabir ettiğim bir olay(ama gerekli diye düşünüyorum) yani windows güncelleştirmesi yaptım üstelik SP2 zaten kuruluydu. bu andan sonra yeniden başlattım ve bilgisayar acayip yavaşladı bunun sebebi nedir?
ikinci olarak photoshop ve bir kaç program kurdum dahada yavaşladı. özellikle şu anda açılırken kişisel ayarlarınız kaydediliyor yazısı çooooooooooooooook uzun sürüyo. kurduğum bütün programları kaldırmama rağmen hala bu bekleme sürüyor.
üçüncü olarak virüs programı C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Web Folders\ibm00001.exe yi virüs olarak algıladı ve ben onu ve aynı dosya içindeki ibm00002.dll yi silmek zorunda kaldım(indirdiğim programlardan virus bulaşmıştır mantığıyla. ve ayrıca o dosyaları silmeden CPU %100 çalışıyor ve web'e giremiyordum. onları silince düzeldi). her açılışta ibm00001.exe bulunamadı diye mesaj geliyor bunları nasıl düzeltirim(ibm00001.exe yi msconfig den açılışta çalışmasını iptal etmeme rağmen çıkıyor).
son olarak HDD açılışta aşırı çok çalışıyor ve arada hiç bir şey yokken bir program kuruyormuş gibi dakikalarca çalışıyor. bu neden ileri geliyor olabilir?
şimdiden teşekkürler

Mavi forum

0 yorum: