5 Haziran 2007 Salı

Sorunu Anlamadım Gitti.

Slm Öncelikle.Arkadslar ßilgisayarın Hdd Lambası (YAni Ön tarafata İşlem yapıldığını gösteren Lamba) Neden sürekli Yanar?

1-İşlem yapılıyordur.
2-ßilgisayar Scan yapıordur.
3-ßelki Virüs vardır.
4-ßæşlangıcda çalışan ßir çok program vardır.Dimi?
5-ßu lamba ßozulmuş olabilir.

ßilgisayrda İşlem yapmmıorum,ßilgisayarın tüm taramalarını(Virüs taraması,dosya taraması..vb.) Durdurdum.ßütün Sürücüleri KAV ile virüs taraması yaptırdım Virüs ßulamadım.Ve Sistem programlarından ßæşka hiç ßir Programın çalışmasına izin vermedim.Lamba ßozulmuş olabilirmi ßence hayır ,ßozulsa ßilgisayar açıldığı itirabaren yanmaya ßaşlar.Ama Hdd lambası şu an ßile sürekli yanıyor(yanıp sönüyor).Diceksiniz ßilgisayarın özellikleri yetersiz!Hayır ßilgisayarım P4 3000 ve 512 mb Ram . Şu anda Sd Ram kullanımı 211, işlemci ise %5.ßenim ßildiğim ßu Kullanımda ßu lambanın sürekli yanmaması gerekli.Yardımınız olursa Çok sevinirim yoksa ßilgisayar format yicek.Sadece C için değil D ye atacam artık o kadar kafamı ßozdu.

Mavi forum

0 yorum: