5 Haziran 2007 Salı

Çok Acİl Reset Yardimi 1 Aydir ÇaliŞamiyorummm

arkadaşlar öncelikle merhabalar kafemde 12 adet pc var 1 de anamakina 13 adet 1 aydır makinalarımın reset atması sorunuyla ugraşıyoruz fakat birtürlü çzöüm bulamadık sakaryada internet kafe bilgim olmasına ragmen yapamadım ilimizde bulunan teknik servislerden yardım istedim onlarda sorunu çözemediler pc lerin özellikleri anakartlar msikt4a-v
işlemciler amd sempron2600 256 ramddr 40gb hdd asus9520fx5200 ekran kartı pc lerin 12 side reset atıyor birtek anamakina reset atmıyor onunda anakartı ve işlemcisi bir üst model digerlerinden sorunumuzun donanımsalmı? yoksa yazılımsalmı oldugunu bulamadık hala araştırıyoruz kısacası sorunları ve neler yaptıklarımızı özetleyecek olursak
tüm makinalara format attık artı fdisk yaptık işletim sistemi cdlerini ve kurulum yaptıgımız cdleri virüs taramasından geçirdik ve başka cdlerlede kurulum yaptık zotob adı altındaki virüslerin son dönemde çıkan agdan çok çabuk bulaştıgını ve makinalara reset attırdıgı hakkında bilgi aldık ve symantecin üretmiş oldugu zotob ve benzeri virüs lere karşı tüm anti virüs programları ile tarama yaptık sonuç alamadık anamakina dahil aynı anda tüm makinaları fdisk ve format atarak tek tek kurduk bir makinayı tek kurulum yapıp digerlerine image attık modemi swicleri ag kablosunu degiştirerek denedik biosları flasladık ama nafile
hala reset atıyorlar driverlarını kendi sitelerinden indirdik indirdigimiz driver ları dahi taratıp kurduk birçok yeni driver denedik makinaları driveri olmadan kurduk sadece işletim sistemi ile bizim anasorunumuz makinaları açtıgımızda reset atmıyor ama yeniden başlat dedigimizde yada handycafe kullanıyorum handy cafeden yeniden başlat dedigimizde makinalar tam açılıp handy cafenin logosuna geldiginde donuyor ve reset atıyor ama makinaları komple kapatıp tekrar power tuşundan açtıgımızda reset atmıyor sadece yeniden başlat dedigimizde atıyor bu kafe açılalı 7 ay oldu 6 aydır hiçbir sorun yoktu ve gayet güzel çalışıyordu güncelleme yapmak istedik böyle birsorunla karşılaştık makinaları handy cafeden kaynaklandıgınıda söylediler ama başka kafe programları ile hatta hiç bir programve driver dahi kurmadan kurulum yaptık sadece işletim sistemi sonuç başarısız elektrik tesisatından kaynaklandıgını söylediler ama başka bir arkadaşımın kafesinden aldımgım pcler hiçbir sorun vermeden günlerce çalışıyor ve donanımlarımızda anakart haricinde aynı en son tam bir çözüm bulduk derken makinalar tekrar reset atmaya başladı şimdi makinaları kuruyoruz virüs taraması ve gereken herşeyi yapıyoruz sistemler 6ve 7 saat gayet güzel biranda yeniden başlat diyoruz hepsi birden reset atmaya başlıyor ama o arkadaşımın kafesinden aldıgım pc gayet ii çalışıyor hata mesajlarını kapatmıştık açtık bize reset attıktan sonra mavi ekranda nv-4disp 0x000000ea ekran kartıdriver sürücü hatası veriyor bu hatayı internette araştırdık ekran kartı sürücüsü diyorlar bizde en az 5 adet yeni driver ile kurduk olmuyor hatta dirver olmadan deniyoruz yine olmuyor yani winxp nin kendi tanımış oldugu driver artı bu makinalar 6 aydır aynı driverlar ile çalışıyordu ve sorun yoktu daha sonra cafeci arkadaşımdan ekran kartı aldık ve degiştirdik reset atan makinalara o ekran kartlarını taktıgımızda sorun çözüldü çözülmesine ama benim ekran kartlarımıda o arkadaşın pclerine taktık hiçbir sorun yok ekran kartlarını degiştirme kararı almıştıkki pcleri son kez başka bir teknik servise gönderdik 1 tanesini teknik servis kurulumu yaptı ama handy cafeden kaynaklandıgı söyledi fakat ekran kartı degişmiş olan makinalarda handy cafede var reset atmıyor ve benim ekran kartı o cafeci arkadaşımda reset atmıyor pclere kurdugumuz bütün yazılımlar adan zye kadar aynısadece makinalarımızda anakartlarımız degişik birde onun ekran kartları geforcefx5200 benimkiler iseasus fx5200 asusun kendi sitesinden dahi driver indirdik olmadı daha sonra teknik servisten aldıgımız benim reset atan pclerden birini servisten aldıgımız gibi başka bir arkadaşın kafesine götürdük orda uzun süre denedik hatta benim ekran kartlarım yani benim ilk donanımım ve ilk kurdugmuz yazılımlarve handy cafede de dahil orda makinayı sürekli kasmak için oyunlara aynı anda girdik ve handy cafedende başlattanda sürekli yeniden başlattık ama mükemmel sorunsuz çalıştı ordan kendi cafeme geldim pc yi taktım açıldı ama handy cafeden yeniden başlat dedim yine başladı reset atmaya
ve tekrar arkadaşımın kafesine götürdük ve ordada reset atmaya devam etti bioslara bios virüsü girebilecegini söylediler bisoların hepsini anakartın sitesinden indirdigimiz biosgüncellemeleri ile flasdık ve biosları sıfırladık ama sonuç başarısız kafemde anamakinam hariç hepsi reset atıyor anamkinada güç kaynagı var sorunun elektrik tesisatından oldugunu söylediler güç kaynagını reset atan makinalara takmamı söylediler onuda denedik başarısız madem elektrik tesisatından yada swich veya modemden arkadaşımın kafesinde gelen pcler neden burda sorun vermiyor ama ilginç olan o reset atan makinalara başka ekran kartı takınca reseti benim kafemde dahi son bulması bir ilginç tarafıda benim pclerimin başka kafede yeni kurulumdan sonra günlerce sorunsuz çalışmasıarkadaşlar bir çok cevap bulduk çok şey denedik ama şuan kesin bir çözüm bulmuş degiliz benim sorunum donanımsalmı yazılımsalmıı bilmiyoruz ne kadar bilgisayardan anlayan arkadaş varsa getirdim ve birçok teknik servise götürdüm fakat böyle acayip bir sorunla karşılaşan olmadıgı için çözümde yok ve internettenden de çok araştırıyoruz ama bizi çelişkide bırakan konular sorun elektrik yada agdan yada modemden yada donanımsal yada yazılımsal ise benim pc ler bir başka kafede süper çalışıyor sorunsuz ozaman donanımsal degilve yazılımsal degil nedir ve benim kafemde reset atan makinalar başka yerde neden atmıyor ayrıca arkadaşımdan getirdigim pcler anakart haricinde aynı oldugu halde benim kafemde neden reset atmıyor yazlımların hepside aynı diger bir konu reset atanmakinalrım ekran kartı degişince nasıl reseti kesiyor ve benim ekran kartlarım arkadaşın pc lerinde nasıl sorun çıkartmıyor 6 aydır kafemde hiçbir sorun yoktu her çözüm yolunu aradık interneden de araştırdık ama çözüm yok çok magdur durumdayız ne yaptıysak çözüm yok ve git gide müşteri kaybına ugruyorum sizden yardımlarınızı bekliyorum kusura bakmayın çok uzun oldu ama inanınki yaşadıklarımın özeti çok sıkıntılı günler geçiriyorum olmazsa sistemimi komple degiştirecegim henüz 7 aylık bir kafe hepinize şimdiden teşekkürler amacım bu sorun belki başka arkadaşlarımızın da başına gelebilir herkeze hayırlı işler ver resetsiz günler

Mavi forum

0 yorum: