5 Haziran 2007 Salı

bu ne ya ne oyun ne internet check this out!!!

1-ben internette dolaşırken birden internet explorer bi hatayla karşılaşıyo bakın şöyle

burda sorunun kaynağı olarak gördüğünüz üzere tempteki 2 dosyayı gösteriyor sonra ben hata hata raporu gönderme diyorum ve o 2 dosya kayboluyor.hata raporu gönder diyincede bi şey olmuyo.o yüzden gönderme demek gerek.özellikle bu sorunu bi sitede çok yapıyor o siteninde forumlarında sadece.
2-geçenlerde oyun oynuyodum sonra bi şeye bakamk için alt+tab yaptım masaüstüne geldim ve bi şeyler oldu oyun kapandı oyunna tekrar girmek istediğimde ise hata veriyor

ve gördüğünüz gibi yine tempteki 2 dosyayı gösteriyor.ve sonra gönderme dediğimde tempdeki dosyalar yok oluyor.oyunu sildim tekrar yüklerim bütün yolları denedim hep aynı sorunu veriyor.başka oyunlarda bi sorun yok.ama her ne zman bi sorun çıksa mesala aniden bi oyun kapanır flan hep aynı şey oluro 2 tane temp de dosya beliriyor.onlar hatanın kaynağı.adware,spyware doctor gibi virus programlarıyla tarattım ama bi şey bulamadım sanırım sorun windowsla ilgili bi şey.
bu sorunlar önceden yoktu yeni oldu sayılır.bu sorunların çözümü için bi yol yokmuki ne bileyim windows yaması falan format atarsam kötü olacak şey var.
lütfen birisi yardım etsin lütfen

Mavi forum

0 yorum: