30 Mayıs 2007 Çarşamba

wındowsum kafayı mı yedi????????????????????

arkadaşlar öncelikle bu konuyu burda açmak istemezdim ama mecbur kaldım...
aynı soruyu msn bölümündede sordum ama kimse sallamadı yada sorunun cevabını kimse bilmiyor.......................................... ........

sıkıntım,

msn plus'ı yükledim ama bilgisayarı her kapadığımda tekrar msn 7 ile açılıyor...

ayrıca pc mi açtığımda otamatik olarak C YEREL DİSK te açılmaya başladı,ama msconfig başlangıç ayarlarından msn'i kaldırınca ve yeniden başlattığımda otamatik açılan C sürücüsü bu sefer açılmıyor...

C sürücüsünün açılmaması ve msn plus sürekli hale getirmem için ne yapmalıyım.....

bu konuda admin arkadaşlarda yardımcı olursa çok sevinirim...
şimdiden teşekkürler...............


(((msn ayarlarında araçlar seçenekler genel sekmelerinden wındows açıldığında msn 'i otamatik başlat seçeneğinide iptal ettim burdan olmuyor haberiniz ola)))

ayrıca msnturkey den indirdiğim msn plusta virüs var....ve nerden indirirsem indiriyim virüs çıkıyo msn de...msn i avast spy sweeper anti spyware tarattım...hepsi virüs buldu.....

temiz bi msn varmı piyasada bilen varsa yardım etsin lütfen.....

şimdiden teşekkürler...

Mavi forum

0 yorum: