30 Mayıs 2007 Çarşamba

Of MS Of

Slm kankalar...

Geçenler de bilg. açtım WinXP d yi taramak istedi atladım tabi Ama bi sorun olduğunuda sezdim. Çünkü ben NTFS kullanıyorum. Bilg. reset atsan bile tarama yapmıo.
Daha sonra netten bişey indirdim. Denedim çalışıo. Bi klasör açıp içine attım dosya bozuldu.
Bende tam bi disk taraması yaptırdım. Tam bi mikrop taraması yaptırdım. (Kaspersky Anti-Virus Personal 5.0.227/Dün güncellenmiş) Mikrop yok. Disk taramasının sonucunu ama göremedim. Tarama bitince hmn win i yüklemeye dvm edio ya....

Şöyle bi toparlarsam....

Elimde Seagate 160 GB SATA bi disk var. 2'ye bölük NTFS
WinXPro Kurulu. (1-2 gün oldu kuralı)
2 Kere tam disk taraması yaptım.
1 kere tam güncel kaspersky ile mikrop taraması yaptım.

AMA

Bi dosyayı başka bi yere taşırsam dosya bozuluyo...

Acil yardım... Hdd dolu deli arşiv var.......

Mavi forum

0 yorum: