12 Haziran 2007 Salı

XP HOME Kullanıcı Hesapları Hatası

Windows XP Home işletim sistemi yüklü bilgisayarımın
kullanıcı hesapları sınırlı kullanıcı durumunda.

nasıl bu duruma geldiğini kısa olarak açıklıyım.
bilgisayara Avast adlı programı kurdum ve yeniden başlat yaptım.
yeniden başlarken karşıma iki kullanıcı çıktı
ve yanlışlıkla yanlış kullanıcı ile açtım.
bundan sonra eski kullanıcıya dönmek istedim ama olmadı.
bilgisayar yöneticisi olarak işaretli olan istemediğim kullanıcıyı
sınırlı olarak işaretlersem düzelir dedim, daha kötü oldu.
düzelmek bir yana, kendi kullanıcım ve Guest hesaplı kullanıcı da gitmiş oldu.

ne yapmalıyım eski bilgisayar yöneticisi haline getirmek için
ve kullanıcı durumunu değiştirerek eski haline,
yani kendi kullanıcı hesabıma dönebilmek için.


YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
SALICAKLA.

bu arada güvenli modu denedim
ancak bu Windows XP Professional için geçerli.
Windows XP Home böyle birşey yok.
Windows XP Professional de denedim başka bilgisayarda güvenli mod çıkıyor F8 bastığımda,
ancak Windows XP Home de çıkmıyor F8 bastığında, farklı bir yer çıkıyor

Mavi forum

0 yorum: