12 Haziran 2007 Salı

Hata Denetimi Yaptıramıyorum Yardım!!!

Sayın MODERATÖRLER
Bilgisayarıma mks_vir 2005 kurdum ilk önce farketmemiştim ama C: sürücüsüne(Win.XP Pro. Kurulu) Bakım yapmak istediğimde "Hata denetimi" yaparken üstteki hataları oto.düzelt ve diğerini seçtiğimde Windovsu yeniden başlat diyor.Buraya kadar herşey normal.
Bilgisayar yeniden açılırken "Dos Bakım penceresi" geliyor dosya sistemini görüyor fakat"Doğrudan Erişim İçin Birim Açılamıyor" diye bir uyarı verip denetimi yapmadan çıkıyor.Windows normal olarak hata
denetimi yapmadan açılıyor.
Birde Mks_vir in Başlat, Tüm Programların içerisine attığı kısa yollarda "DOS version disks generator" adlı bi kısa yol var.Kurduğumda bu kısayolada tıklamıştım ve hiç bişey açmamıştı. Acaba bu bakım işlemini yapamamam bundan olabilir mi?
Ve de bu işlemi geri yaptırabilmem için sistem ,regedit yada mks vir 2005 ayarları yoluyla gerekli değişiklikleri yapmam mümkün mü?Yardımcı olursanız sevinirim.Format atmak istemiyorum.Saygılarımla ...

Mavi forum

0 yorum: