9 Haziran 2007 Cumartesi

sistem geri yükleme problemi

arkadaşlar.nost wanted i yükleyemedim.oyunun içnde deamen tool diye bir program var onu kuramadım.çünkü önce den başka bir oyundan kurmuştum.oncekini sileyim diye düşündüm.ekle kaldır dan sildim.bunu.bilg.yenşden başlatmamı istedi.ok dedim.açılışta ufak bir kutu da hata veriyo.bende o oyunun cd sini taktım programı kurayım diye kutu doluyo.en sonda bir hata veriyo.ok diyince de aynen dolan kutu geri boşalıyo.bende sistem geri yüklemeye girdim.düne çevirirsem.geri gelir diye düşündüm.ama sistem geri yüklemede sadece bir kaç saat önce sildiğim program var ondan önce bir saatte kayıt olmuş galiba.altında hemen.onu tıkladım.ileri filan.bilgisayar yeniden başladı ama tamamlanamadı diyo?bende başka tarihe atamıyorum.sadece bugun seçeneğim var.başka bir seçenek yok.örneğin düne çevirmek istiyorum.seçemiyorum.bu nasıl olacak.ben yapamadım yardım ederseniz sevinirim.windows xp home kullanıyorum.tşkkürler

Mavi forum

0 yorum: