3 Haziran 2007 Pazar

MSxUPO32.exe ve Download Upload Sorunu

Merhaba..
Pc açılışta asus combo modemim internet veri alış verişi ışığı yanıp sönmeye başlıyor.Ki ben internette daha hiç bi şey yapmadan.Netpeeker programını kurup baktım çalışan programlara MSxUP32.exe dosyası download ve upload yaptırıyor.Bu dosyayı netpeeker ile veya Windows görev yöneticisi ile iptal edince sürekli kendiliğinden olan download upload bitiyor.Bu sefer de explorer bazen internet sayfasını görüntülemiyor.Bir şey anlamadım Neyse.
Microsoft Antispyware,norton2005,getright yüklü pc de.
Her açılışta aynı şey oluyor.Format atıca düzeliyor tabii.Ama formattan bir kaç gün sonra da yine böyle oluyor ben kızıp tekrar format atıyordum.Bu arada online nba fifa oynamak için host açmıştım modem arayüzünden.Modemim Asus Combo Router 1 eth+1 usb.Eth ile bağlantı yapıyorum.Host açınca mı saldırıyorlar deyip hostu iptal ettim arayüzden yine aynı.Sürekli MSxUP32 açılışta çalışıyor.Ben bu dosyayı engellemekten bıktım.
Bana yardımcı olur ve bu dertten kurtarırsanız sevinirim..

Mavi forum

0 yorum: