10 Haziran 2007 Pazar

kankalar yardıım lütfeen!!!!

benim sorunum daha bu akşamüstü başladı.normal masaüstünden internete bağlan diyorum.öyle bağlanıyorum.ama akşamdan beridir bağlan diyorum.mavi bir ekran geliyo.''windows ta bir hata görüldü kapatılması gerekiyo gibi.fiziksel belleğe alınıyo filan diyo.ilk defa böyle bişey yaptı durup dururken?neyse zar zor bağlandım.gece bu sefer de bendeki virüs programı kaspersky dan uyarı geliyo.internetten helkern den saldırı geldi başarılı bir şekilde püskürtüldü diye.sık sık gelmeye başladı bu uyarı.başka isimlerle de geliyo.saldırılar.filan.virüs tarattım hiçbişey çıkmadı.bilgisayarı açınca bir iki hata vermeye başladı.dll hatası onu internetten bulup indiririm.ama internete bağlanmak sorun.değişik bir isimle bir hata daha veriyo.arada şekiller filan.ne olduğunu anlamadım.böyler cins bişeyle karşılaştım işte.inşallah anlatabildim.yoksa format atmak mı gerekecek.çok önemli dosyalarım var.dükkanımla ilgili.onları şu an cd ye yazdırıyorum.olmazsa son seçenek format gözüküyo.

Mavi forum

0 yorum: