11 Haziran 2007 Pazartesi

yanlış yere format attım bi el atın arkadaşlar..

Arkadaşlar geçenlerde bilgisayarım çok şiştiği için format atayım dedim.yeni bide hard disk almıştım. neyse daha öncede kendim format attığım için biliyodum nasıl olduğunu fakat aptallık ettim ve ilk çıkan diske formatı bastım sanırım yeni aldığım diski birincil disk olarak gördü bilgisayar.neyse windows kuruldu parçaların driverlarını yukledim bide baktımki yeni aldığım hard diske formatı atmışım ve bilgisayarda 2 tane windows oldu. yeni dikteki windowsu kaldırayım dedim ve biçimlendirdim tam %100de hata verdi "windows sistem dosyaları biçimlendirilemez" diye. durmadım bide dos ortamından biçimlendirmeye çalıştım yine %100 de aynı hatayı verdi. gittim ende shift-delete sildim sinirden ve baktımki gzili dosyalar var sanırım system volume dosyaları. haliyle bilgisayar sapıtmaya başladı ve windows cdsiz açmıyo.cdsiz açmaya çalışıyom "NTLDR bulunamadı yeniden başlatmak için ctrl-alt-delete basın" diye hata veriyo.

şimdi butun belgelerimi dvdye attım 2 diskide biçimlendirmek istiyom nasıl yapıcam bana yardımcı olurmusunuz

not: eski disk 40 gb 2 böünmüş halde yenisi 80 gb tek parça bölmedim. her parçada ntfs

yardımcı olursanız repe boğarım sizi

yoksa bilgisayarcının yolları taşlı....

Mavi forum

0 yorum: